Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

1Martie 1 Martie 2017

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 7:53 pm

 Azi de dimineata a patruns soarele pe fereastra mea am privit-o , am ascultat-o si mi-a spus sa scriu ….si am scris:
Astazi imi deschid complet inima pentru a primi ghidarea divina in tot ceea ce fac. Fie ca de astazi inainte sa fiu un mesager constient al Iubirii Divine, iar prezenta mea in aceasta lume sa fie o marturie a luminii si a frumusetii atat de pure si curate a Ceea Ce Sunt cu Adevarat.
Ma dau din calea mea, renunt la toate convingerile limitative si permit Vietii sa curga prin mine si sa daruiasca prin mine tot ceea ce este mai frumos acestei lumi.

~༺🌺•.♡.•🌺༺~~༺•.¸♡¸.•🌸༺•.¸♡¸.•´¯`•.•˚༺🌸🌺༺•.¸
„Alergi prin visare, te împiedici de primăvară şi cazi în realitate.”
(Alexandra Harabagiu)

12799267_10205991985703270_840021349351287731_n

MESAJUL ZILEI CARE INCUNUNEAZA LUNA:

La multi Ani fericiti de 1 Martie.. Sa ai in suflet doar dragoste si bucurii, sa renasti cum renaste tot universul primavara, si sa fii cea mai frumoasa si scumpa floare a mea, pt tot restul vietii… Te iubesc gurita frumoasa

~༺🌺•.♡.•🌺༺~~༺•.¸♡¸.•🌸༺•.¸♡¸.•´¯`•.•˚༺🌸🌺༺•.¸

La multi ani si tie pt ca tu esti pamintu iar eu floarea… Prin tine renasc cresc si iubesc566514e344514541f55a993379918f42

 

Lasă un răspuns

