Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

DRAGOBETELE MEU 24 Februarie 2017

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 11:31 am
Tags:

 Dragobetele vesteste Primavara ca soseste, Si-un prieten TE IUBESTE! Si-ti trimit din departare Un gand bun, si-o sarutare!  C&A

Cândva m-am îndrăgostit nebunește de un bărbat…

Am învățat de la el ce înseamnă fericirea și că toate cheile fericirii mele sunt în buzunarul meu. În cele câteva luni în care ne-am văzut  m-a învățat să fiu cea mai fericită femeie din lume. Mi-a spus să nu mă uit niciodată în urmă pentru că orice aș face nu ma pot întoarce în trecut.

divider

18918-mxvqyv0kxmc

 

Lasă un răspuns

