Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

O INTREBARE…. 23 Februarie 2017

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 8:21 am
882724bk6psgnrkm-1

Mami, mi-ar place să văd îngerasi care să-mi vorbească.

-De ce iubirea mea cea mică?

Pentru-că îngerasii pot vorbi cu păsărelele, cu florile, cu vîntu, cu soarele si luna….astfel încît ei pot să-mi povestească despre lumea lor minunată. Eu nu pot auzi ce-mi vorbeste o păsarică ce vine mereu aici la fereastra mea,….si nici floarea, nici vîntu dar nici soarele.

Stii cînd privesc o floare si mă-ndrept pentru a o rupe stiu ca o doare si mă roagă cu sigurantă să o mai las o vară in grădinuta mea.

Cînd pasărea îmi cîntă vreau să înteleg ce îmi cîntă…

Vezi mami, de asta mi-ar place să văd îngerasii si să-i înteleg ce vrea să-mi vorbească si să-mi povestească.

Cît de înăltătoare poate fi mintea unui copilas….

Putem noi cei mari să întelegem gîndurile si sentimentele unui copil, în asa fel încît să-i ducem la îndeplinire o dorintă atît de minunată?

D4394A5A6A9DCB78B0CD8F9971EAA19B

 

2 Responses to “O INTREBARE….”

  1. Copiii sunt ei înșiși niște îngeri, doar că nu-și dau seama…Frumos!


Lasă un răspuns

