Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Masca fericirii 14 Ianuarie 2017

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 5:39 pm

💞 .☕💞 *¨*••.¸¸ ¸¸💞 ¨ ☕.•*¨*••.💞 ¸¸ ☕¸ .•*¨* 💞 ☕.•*¨*.☆..
(¯`´(¯`´.¸________ღ☆ღ_________ ¸.´´¯)´´¯)
💞 ☕💞 ☕ Welcome 💞 ☕💞 ☕.•*¨*.☆..
(_¸.(_¸.´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´.¸_).¸_)
💞.•*☕💞.¸.☆.¸¸. 💞¨ ☕*••.💞¸ .☕ ¸.•*¨*.💞 .☕💞 *¨*••..☆..

Masca fericirii…

Azi  am sa port masca fericirii

Si la ochi am sa imi dau cu stralucire.

Am sa incerc si sa zimbesc

Chiar daca e greu…sper sa reusesc.

Azi am sa port masca fericirii

Si am sa ma prefac cit pot de bine

Sa nu se vada ca in spatele mastii ce o port

E o suferinta pe care abia o mai suport

WP_20140927_025

 

Lasă un răspuns

