Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Copilu meu 13 August 2016

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 5:31 pm

Kép george alexandru 004Tu mă ajuți să pot. Când nu mai pot, parcă mai pot puțin, dacă ești acolo și nu-mi ceri nimic sau îmi ceri tot puținul pe care-l mai am.
Tu mă ajuți să zâmbesc. Să trăiesc încă puțin, când simt că se scurge viața din mine.
Tu mă faci să scriu. Doar mă gândesc la moaca ta bucălată și-mi curg în cap poeme și romane, toate cu final fericit.
Tu mă faci să râd.Kép 205

Să plâng de bucurie că sunt, că ești, că suntem împreună.
Să-mi accept furia și s-o transform în altceva: în cântece caraghioase, dansuri dezarticulate, țopăituri ridicole.Tu mă faci să mă iert, pentru că tu mă ierți, iar tu știi atât de mult mai bine ca mine ce merită iertat.Kép 011

Tu mă faci puternică, pentru că știu că de-acum suntem o echipă.
Tu mă vindeci, deși nu de-asta te am. Te am pentru că am simțit că nu pot trăi fără tine, te-am chemat și tu ai venit, alb, mic, frumos și vesel, să umpli golurile, să speli tristețile, să pui în loc doar iubire și speranță.
Tu mă înveți. Dragoste, putere, speranță, joc, bucurie.
Iubirea mea, viața mea, sufletul meu și minunea mea. Copilul meu.DSCN0851
Cu tine simt că pot trăi pentru totdeauna. Ce avem noi împreună nu poate și nu trebuie să se sfârșească niciodată.Kép 059

…bucuria mami, tu estisousie

 

Lasă un răspuns

