Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Luna mi-a fost musafirul serii… 5 Iulie 2016

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 5:39 pm

1131406739e nesimtite înserarea picurase cenusiu în lumina zilei. Aproape că nu mai vedeam unde păsesc Soarele era adormit demult după dealul înegurat în tihna serii.

Doar o pamblică de lumină palidă se asternuse precum o cale lactee pe iarba înourată a serii. Stropii de roua îmi botezau tălpile si-mi răcorea inima .M-am oprit din greu din ritmul dansator cu natura, asezîndu-mă în leagănul ce dădea imaginea dealului din fata mea cu o lună aproape împlinită ce se arăta semeată învesmîntată în valurile fumegînde ale noptii.

Greierii adunati în concert îsi murmurau simfonia. Din cînd în cînd se auzea pierdut strigătul unei păsări ce parcă îsi spunea rugăciunea înainte de culcare. Apoi deodată spectacolul nocturn a amutit.

În linistea asurzitoare de cîteva clipe am avut supriza unei vizite neasteptate. O lumină palidă sa asezat discret lîngă mine. Cu ochii închisi m-am lăsat cuprinsă de privirea bratelor ei luminoase, calde si tandre. M-a părăsit, apoi strecurîndu-se delicat raza spre dincolo de gardul vecinului.  O ultimă sărutare de lumină drept amintire. În trecerea ei luat tot alaiul argintiu în urmă lăsînd doar întunericul smolit al noptii . M-am cufundat în linistea camerei si am adormit cu gîndul la tine… în locul lunii puteai fi tu…102_2073

 

Lasă un răspuns

