Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

PLOUA… 11 Octombrie 2015

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 8:09 pm

1131405677zi ma privit natura în fată si ma întrebat: de ce îti surîde ochii, inima si sufletul, cînd afară e trist si plouă.

blue-glitter-dripping

Iar eu i-am răspuns: ochii surîd pentru că ploaia mi ia curătat cu picătura ei…,

inima pentru că în ea sa cocolosit o sperantă,e picătura ploii ce a inundat-o si a dat viată. .., sufletul  pentru că e căutat apreciat si iubit.

Toate acestea doar ploaia le-a făcut, a spălat bine murdaria ce sa pus an de zile pe chipul meu. Si de-ndată ploaia a stat cuminte chemînd-o in grabă pe sora lui Soare să-mi aducă Iubire

12108785_10205263755737976_8492131274775438890_n

 

Lasă un răspuns

