Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Dumnezeu a creat o mamă! 1 Iunie 2015

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 8:59 pm

11165309_10204525498642010_5532283332671969603_n1131405789uvintele asternute mai jos le-am scris cu luni în urmă, luna de luna în dorinta de a mai tot contempla si de a stringe amintirile pline de multumiri despre anu, lunile, zilele ce tocmai au trecut. Acum îmi dau seama că am ales să renunt la ce a fost, la ce va fi si am ales în schimb să trăiesc acum. Nu am simtit vreodata că am trăit mai intens de atît, că viata adevărată se desfăsoară dincolo de cuvinte, că fericirea este cu noi de cînd ne nastem si nu pleacă vreodată de acolo,…dar de prea putine dăti o lăsăm să-si facă simtită prezenta. A fost acest timp în care am prins aripi, iar aripile m-au ajutat să zbor. Am lăsat mai jos cele mai importante lucruri pe care mi le-am însutit, lucruri simple, atît de simple încît toti le cunoastem, dar fiind atit de evidente prea putin ne gîndim la ele si prea putin le constientizăm.

Am învătat că totul este trecător, iar nimic nimic nu stă în loc, atît lucrurile bune, cît si cele rele.Astfel, am ales să merg pe valurile vietii, să le las să mă poarte fix în acel loc în care merit să ajung.

Am învătat că nu trebuie să fac nimic în viata aceasta, totul se rezumă la ce aleg să fac.Iar alegerea mea este de a fi fericită si de a o trăi. Sunt recunoscătoare pentru fiecare clipă ce-a trecut, pentru fiecare moment de trezire, pentru absolut tot.

Acest an a adus în buchetul multicolor 40 de culori formînd un imens curcubeu peste viata mea…am luptat, am lucrat si am mers mai departe.

KODAK Digital Still Camera

Stiu un lucru:

Domnu ma creat si ma modelat pentru a fi mama. El a spus:

Am nevoie de cineva care să se trezească la miezul noptii, care să îmbrătiseze cea mai fragilă creatie a umanitătii, care poate legăna o fiintă chiar dacă abia se tine pe picioare, să o poată hrăni în momentele cînd ea însăsi e înfometată… 

DE ACEEA, D-ZEU A CREAT-O PE MAMĂ!

securedownloadD-zeu a spus că are nevoie de cineva cu o inimă puternică.

… suficient de puternică pentru orice boală si pentru provocările adolescentei, dar suficient de frîntă pentru a cădea în genunchi, din nou si din nou.

DE ACEEA, D-ZEU A CREAT-O PE MAMĂ!COLAJ CU MICUTU BOLNAV 

D-zeu a spus că are nevoie de cineva care poate modela un suflet si care poate găsi rezolvare în diferite ipostze ale vietii. Cineva care să facă cina din nimic, copii curati si plini de viatăMMM 

DE ACEEA, D-ZEU A CREAT-O PE MAMĂ! 

Cineva gata să lase totu deoparte si sa joace mingea, sa sară devenind însăsi ea copil si să nu se gîndească la toate lucrurile care o asteaptă. Cineva care să se trezească devreme pentru amenajarea micului dejun… cineva care să ducă copii la grădinită, scoală….cineva care îsi poate flutura mîna în aer, luîndu-si la revedere, pînă copilul nu intră în clasă…

DE ACEEA, D-ZEU A CREAT-O PE MAMĂ!

554575_186903511462892_1487810607_n 

Trebuie să fie cineva care să continue să iubească, chiar si atunci cînd îti vine să renunti, deoarece asta e ceea ce dragostea face. Cineva care stie ce înseamnă răbdarea, cineva gata să sufere… si nu renuntă chiar dacă ea rămîne singură si neajutorată. Dar poti fi întotdeauna plină de bucurie, deoarece întotdeauna e ceva pentru care să fie multumitor.

ziua mamei

Cineva gata să hrănească si să călăuzească, …gata să-si jertfească viata si să-si ia crucea, gata să-si dăruiască timpul – deoarece aceste fiinte gingase i-au capturat inima…

Cineva care se poate umili pe sine însăsi, rostind acel blînd ,, iarta-ma”  care acoperă o sumedenie de păcate. Cineva care să-si plece capu seara peste chipul fetei adormite, cu pruncu în brate….si să îi multumească Tatălui pentru această viată pretioasă. 

ASTFEL, D-ZEU A CREAT-O PE MAMĂ!cadou ziua mamei

collagemm

                                                                       

 

Lasă un răspuns

