Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

ACASA…. 2 Martie 2015

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 1:20 pm

IMG_7440690739pesbqr6dqw

Acasă …. ce este? Am auzit cuvintele:
Nu e niciun loc ca acasă ……..
Acasa este locul unde inima este ………. 
Întoarceți inima ta spre casă …..
Dragoste începe de acasă .. …
Casă, dulce casă …..
 și mai mult …. dar ce înseamnă acasă într-adevăr? 

Unii definiții spun că acasă este reședinta; o locuință cu familia cuiva; inima  cuiva; un familiar și….. și mai mult.

Noi știm acasă este special …. dar de ce?Ceea ce face acasă …. acasă? Este doar  clădirea în care trăim? Ei bine, că este „acasă”, dar ceea ce îl face special .. ceea ce il face mai  important?  

Se pare că oamenii fac casa …

Acasă este locul unde putem fi noi insine … unde ne simțim confortabil.

Să sperăm că, acasă este locul unde ne simtim iubiti și respectati. 

Pagina principală poate fi doar un nume pentru locul în care trăim … sau poate însemna mult mai mult …. Din fericire, acesta este locul ,ne place să se întoarcă la … locul în care ne simțim în siguranță …. locul unde putem fi construiti atunci când suntem „în jos” …. 

Dar CASA nu e ACASA fara de EL !

Asa cum EL arata interes,iubire,ocrotire,sprijin,iertare…

Noi aratam  interes pentru cei din casa noastră?  Vom construi în viața lor? Vom căuta să se ridice … la confort … să se bucure ?

 Vom face acasă un loc care urmează să fie prețuit…. un loc care urmează să fie amintit … un loc de speranță și de iubire?  

Cum putem construi o casă pe care Dumnezeu aprobă? Nu casa, …dar acasă.

Nu trăim pentru Dumnezeu … în casa noastră? Nu ne-am trata familia noastră …. ca Dumnezeu spune? Nu ne place a ierta și construi?

Putem face un astfel de impact cu familiile noastre … ceea ce facem acum … azi … va fi amintit.  Ne  mărturisim păcatele și cerem iertare? Ne cerem scuze? Nu vom face schimbările necesare?  

Ce va aminti familiile noastre despre acasă? Că am fost prea ocupat  …. sau că i-am iubit și am făcut timp pentru ei?

Vreau să onoreze pe Dumnezeu în casa mea, cu familia mea. Vreau ca ei să știe ca ii iubesc … șii respect … și că pot veni la mine. Vreau să amintesc acasă ca un loc unde sunt iubit. Vreau să vada că-mi place suficient de Dumnezeu pentru a învăța lecțiile  ce El le trimite la mine … în smerenie. 

Ce facem chiar acum, astăzi, pentru a face să se întâmple asta?

CASA… familia mea este de mare  valoare  … și eu vreau să fiu credincios ,sa fac acest lucru în fiecare zi. 🙂 Sper să fac,imi dau silinta si ma voi stradui in fiecare zi. collage4

 

Lasă un răspuns

