Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Dimineata a venit veselia 21 Decembrie 2014

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 8:32 am

Psalmul 30:5

Căci mînia Lui tine numai o clipă, dar îndurarea Lui tine toată viata:

seara vine plînsul iar dimineata, veselia.

♪ ♥ ♫°◦ ◦° °◦ Angels We Have Heard on High – The Piano Guys ♪ ♥ ♫°◦ ◦° °◦

Asadar cînd sunt tristă sau cînd vin vremuri grele, mă gîndesc doar la bunătatea lui D-zeu.Prin care multe texte ne vorbesc despre această bucurie, cum ar fi in

Psalmul 16:11

Îmi vei arăta cărarea vietii înaintea Fetei Tale sunt bucurii nespuse si desfătari vesnice, la dreapta Ta.

Această bucurie este cea care mă ajută să trec peste orice. Faptul că stiu că D-ZEU  îmi vrea binele si vrea ce e mai bun pentru mine, mai mult decît îmi doresc eu însămi, îmi aduce pace si bucurie dimineata, la prînz si seara.

,,Caci bucuria Domnului va fi tăria voastră”

 

2 Responses to “Dimineata a venit veselia”

  1. Mulțumesc pentru frumoasele gânduri! Bine te-am găsit! 🙂


Lasă un răspuns

