Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

IUBIRE O AVEM CU TOTII…DAR NU TOTI STIU SA O DEA 1 Decembrie 2014

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 10:36 am

1131406177ncercînd să ordonez masa, ochii mi sau atintit spre o mică cărticică care era deschisă….si citesc :

,,Cînd îti e sete, bei…nu citesti cărti despre apă.” 

Dacă ne stingem de sete,prea putin ne folosesc cărtile despre apă; singurul mod în care ne putem răcori gura uscată e să închidem cartea, să ne cufundăm palma în apă si să bem.

14148_10151829149494630_349466860_n

Asa si cele doua flori ale casei mele, ele au nevoie în permanentă de apă,de iubire,gingasie, de vorbele mele dulci…eu si D-zeu e acela care le oferă apă spre a bea. Atunci mi-am dat seama că trebuia să fac ceva….m-am asezat la masa si am început să scriu o listă. Asta dădea dovada că deja luasem prima palmă de apă…

Zi de zi avem nevoie să scufundăm palmele în apa inimilor noastre pentru a lua de acolo ce a fost pus de D-zeu:iubire ,iubire,iubire

E cea mai mare binecuvintare ce am primit-o fiecare in DAR pe gratis.

christmas-e1415001949743

18918-mxvqyv0kxmc

 

Lasă un răspuns

