Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Ai venit…. 11 Octombrie 2014

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 6:19 pm

Îmi ascund lacrimile la marginea drumului,
printre tufișurile despuiate de vânt ,
îmi scutur hainele de tristețea pădurilor despletite,
îmi desprind din cerul gurii câteva cuvinte,
mă așez în fața ușii tale zăvorâte
cu mânile atârnându-mi stinghere
pe lângă trupul sluțit de dureri
și aștept, poate într-o zi ai să-mi deschizi.(Hornoiu Gabriela)

Ai venit intr-o zi pe aripile vintului….
Cu doi banuti pentru hirtie si sfoara…iti poti procura aripile tale personale. Cu picioarele pe pamint esti o pasare in vazduh.
Cu pumnii strinsi pe sfoara zmeului tau incercam sa.l inaltam si sa-l trimitem tot mai sus in atmosfera.Unde aerul e curat si nepatat…Cind il inalti tot mai sus. deodata esti mai usoara ca aerul.,poti dansa in bataia vintului deasupra caselor si copacilor…10659333_10152782465844630_4609363457063919384_nWP_20140927_025

Mereu visez sa zbor…departe,departe..unde lumea e doar a mea..

                         ruwdopva doresc o toamna cu multe binecuvintari

 

3 Responses to “Ai venit….”

  1. Mélanie Says:

    @”Mereu visez sa zbor…” – moi, aussi… 🙂 noroc ca locuiesc la Toulouse aka Airbus-Ville, capitala europeana a aviatiei si-a spatiului… sanatate si-un noiembrie pe-aripile blândului zefir… 🙂 amicale gânduri, Mélanie

  2. ane Says:

    ..”departe,departe..unde lumea e doar a mea.” 🙂 as vrea si eu!

    • amymohorea Says:

      …departe,departe ne poarta sufletul..dorinte, dorinte ce dorim a fi implinite…. 🙂 un gind frumos ce poate fi implinit de tine..doar crede, e lumea ta ce nimeni nu ti-o poate fura :*


Lasă un răspuns

