Ginduri ravasite

Just another WordPress.com site

Gindul zilei de azi ma însoteste la trezire… 27 Septembrie 2014

Filed under: Uncategorized — amyavadanii @ 10:01 am

medium_4553728646

Eu stau pe locul din geam…si absorb lumina.                El face o masă din temerile mele… si uneori stringe rămăsitele din slăbiciunile mele.                                   El respiră în durerea mea…si expir mila Lui.                 El nu dorame deloc… dar permite propria mea odihnă.                                                                       El întinde si exploarează acele locuri goale din mine…alungă umbrele si îmi oferă lumînări de iluminat.                                                                        El deschide usa…si mătură pînzele de păianjen.        El face o casă fericită cu doar prezenta Lui.

PACEA

        LOCUIESTE

                       AICI !

            SI NOI TOTI AM PRIMIT DIN PLINĂTATEA LUI SI HAR DUPĂ HAR.                                                                                                                         Ioan1:16

Isuse, cum nu am putea să nu îti multumim pentru darul harului în viata noastră!!!!!!

A coborât toamna în sufletul meu
Cu o răsuflare ca argintul greu
Ca o nefiinţă veche ce nu moare
Chiar de amintirea frunzelor mă doare.

A venit răcoarea în sufletul meu
Albă şi înaltă ca un Dumnezeu
Ce îmi ştie dorul veşnic dar aşteaptă
Inima să urce azi încă o treaptă.

A şuierat vântul prin sufletul meutoamna-300x300
Să-mi înalţe visul pe aripi de zmeu
Să-mi lase cuvântul liber să aleagă
Umbra sau lumina vieţii ce dezleagă.

A coborât toamna în sufletul meu
Lin ca o iubire ce va şti mereu
Să-mi ridice valul, munţii să-i coboare
Inima să-mi umple cu rotiri de soare.

18918-mxvqyv0kxmc Pacea si binecuvintarile ceresti sa va insoteasca pretutindeni

 

Lasă un răspuns

